علی زاده, بیژن, نعامی, عبداله, نصراله نیا, محمد. (1402). برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن. , 3(2), 19-34. doi: 10.30495/enkn.2023.70258.1056
بیژن علی زاده; عبداله نعامی; محمد نصراله نیا. "برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن". , 3, 2, 1402, 19-34. doi: 10.30495/enkn.2023.70258.1056
علی زاده, بیژن, نعامی, عبداله, نصراله نیا, محمد. (1402). 'برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن', , 3(2), pp. 19-34. doi: 10.30495/enkn.2023.70258.1056
علی زاده, بیژن, نعامی, عبداله, نصراله نیا, محمد. برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن. , 1402; 3(2): 19-34. doi: 10.30495/enkn.2023.70258.1056


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب