حیدرزاده هنزائی, کامبیز. (1402). تاثیر تفاوت های فرهنگی با مشتریان بر سازگاری ارائه‌دهنده خدمات با توجه به نقش تعدیل گر هوش‌ فرهنگی فراشناختی؛ رویکردی تجربی. , 17(61), 147-165. doi: 10.30495/jcm.2023.74121.1679
کامبیز حیدرزاده هنزائی. "تاثیر تفاوت های فرهنگی با مشتریان بر سازگاری ارائه‌دهنده خدمات با توجه به نقش تعدیل گر هوش‌ فرهنگی فراشناختی؛ رویکردی تجربی". , 17, 61, 1402, 147-165. doi: 10.30495/jcm.2023.74121.1679
حیدرزاده هنزائی, کامبیز. (1402). 'تاثیر تفاوت های فرهنگی با مشتریان بر سازگاری ارائه‌دهنده خدمات با توجه به نقش تعدیل گر هوش‌ فرهنگی فراشناختی؛ رویکردی تجربی', , 17(61), pp. 147-165. doi: 10.30495/jcm.2023.74121.1679
حیدرزاده هنزائی, کامبیز. تاثیر تفاوت های فرهنگی با مشتریان بر سازگاری ارائه‌دهنده خدمات با توجه به نقش تعدیل گر هوش‌ فرهنگی فراشناختی؛ رویکردی تجربی. , 1402; 17(61): 147-165. doi: 10.30495/jcm.2023.74121.1679


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب