ابوالحسنی طرقی, فاطمه, حاتمی نسب, سیدحسن, سلطانی فر, محمد. (1402). تحلیلی بر قابلیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی). , (), -. doi: 10.30495/jomm.2023.71267.2006
فاطمه ابوالحسنی طرقی; سیدحسن حاتمی نسب; محمد سلطانی فر. "تحلیلی بر قابلیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)". , , , 1402, -. doi: 10.30495/jomm.2023.71267.2006
ابوالحسنی طرقی, فاطمه, حاتمی نسب, سیدحسن, سلطانی فر, محمد. (1402). 'تحلیلی بر قابلیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)', , (), pp. -. doi: 10.30495/jomm.2023.71267.2006
ابوالحسنی طرقی, فاطمه, حاتمی نسب, سیدحسن, سلطانی فر, محمد. تحلیلی بر قابلیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی). , 1402; (): -. doi: 10.30495/jomm.2023.71267.2006


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب