شیخعلی زاده, محبوب, انگوری, پریسا. (1402). تأثیر ارزش ویژه برند بر ارزش ادراک‌شده و قصد خرید مجدد مشتریان محصولات ورزشی برند مجید. , (), 305-317. doi: 10.30495/jism.2023.75564.1079
محبوب شیخعلی زاده; پریسا انگوری. "تأثیر ارزش ویژه برند بر ارزش ادراک‌شده و قصد خرید مجدد مشتریان محصولات ورزشی برند مجید". , , , 1402, 305-317. doi: 10.30495/jism.2023.75564.1079
شیخعلی زاده, محبوب, انگوری, پریسا. (1402). 'تأثیر ارزش ویژه برند بر ارزش ادراک‌شده و قصد خرید مجدد مشتریان محصولات ورزشی برند مجید', , (), pp. 305-317. doi: 10.30495/jism.2023.75564.1079
شیخعلی زاده, محبوب, انگوری, پریسا. تأثیر ارزش ویژه برند بر ارزش ادراک‌شده و قصد خرید مجدد مشتریان محصولات ورزشی برند مجید. , 1402; (): 305-317. doi: 10.30495/jism.2023.75564.1079


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب