درخشان, امیر, کهندل, مهدی, عبدالملکی, حسین, خلیفه, سید نعمت. (1402). تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند. , 2(4), -. doi: 10.30495/jism.2023.75659.1086
امیر درخشان; مهدی کهندل; حسین عبدالملکی; سید نعمت خلیفه. "تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند". , 2, 4, 1402, -. doi: 10.30495/jism.2023.75659.1086
درخشان, امیر, کهندل, مهدی, عبدالملکی, حسین, خلیفه, سید نعمت. (1402). 'تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند', , 2(4), pp. -. doi: 10.30495/jism.2023.75659.1086
درخشان, امیر, کهندل, مهدی, عبدالملکی, حسین, خلیفه, سید نعمت. تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند. , 1402; 2(4): -. doi: 10.30495/jism.2023.75659.1086


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب