مرادى زیبا, سپیده, عباسی, جواد, رادفر, رضا, عبدالوند, محمد علی. (1402). تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد. , 18(60), 123-148. doi: 10.30495/jomm.2023.74537.2072
سپیده مرادى زیبا; جواد عباسی; رضا رادفر; محمد علی عبدالوند. "تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد". , 18, 60, 1402, 123-148. doi: 10.30495/jomm.2023.74537.2072
مرادى زیبا, سپیده, عباسی, جواد, رادفر, رضا, عبدالوند, محمد علی. (1402). 'تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد', , 18(60), pp. 123-148. doi: 10.30495/jomm.2023.74537.2072
مرادى زیبا, سپیده, عباسی, جواد, رادفر, رضا, عبدالوند, محمد علی. تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در استارت آپ‌های موفق ایرانی مبتنی بر نظریه داده بنیاد. , 1402; 18(60): 123-148. doi: 10.30495/jomm.2023.74537.2072


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب