رحیمی, زهرا, آزاد, ناصر, نعامی, عبدالله, مدیری, محمود. (1402). ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی. , 18(61), 31-42. doi: 10.30495/jomm.2023.68082.1947
زهرا رحیمی; ناصر آزاد; عبدالله نعامی; محمود مدیری. "ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی". , 18, 61, 1402, 31-42. doi: 10.30495/jomm.2023.68082.1947
رحیمی, زهرا, آزاد, ناصر, نعامی, عبدالله, مدیری, محمود. (1402). 'ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی', , 18(61), pp. 31-42. doi: 10.30495/jomm.2023.68082.1947
رحیمی, زهرا, آزاد, ناصر, نعامی, عبدالله, مدیری, محمود. ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی. , 1402; 18(61): 31-42. doi: 10.30495/jomm.2023.68082.1947


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب