شعبانی نژاد, زینب, نژادمحمد نامقی, احسانه, اسماعیل پور, حسن. (1402). رابطه بازاریابی رسانه‏های اجتماعی با رفتار مصرف‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل. , 18(61), 15-30. doi: 10.30495/jomm.2023.70340.1987
زینب شعبانی نژاد; احسانه نژادمحمد نامقی; حسن اسماعیل پور. "رابطه بازاریابی رسانه‏های اجتماعی با رفتار مصرف‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل". , 18, 61, 1402, 15-30. doi: 10.30495/jomm.2023.70340.1987
شعبانی نژاد, زینب, نژادمحمد نامقی, احسانه, اسماعیل پور, حسن. (1402). 'رابطه بازاریابی رسانه‏های اجتماعی با رفتار مصرف‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل', , 18(61), pp. 15-30. doi: 10.30495/jomm.2023.70340.1987
شعبانی نژاد, زینب, نژادمحمد نامقی, احسانه, اسماعیل پور, حسن. رابطه بازاریابی رسانه‏های اجتماعی با رفتار مصرف‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل. , 1402; 18(61): 15-30. doi: 10.30495/jomm.2023.70340.1987


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب