رحیم زاده اسفروشان, محمد, فتاحی, مجید, ایمانخان, نیلوفر. (1402). ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد. , 18(61), 87-102. doi: 10.30495/jomm.2023.76151.2096
محمد رحیم زاده اسفروشان; مجید فتاحی; نیلوفر ایمانخان. "ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد". , 18, 61, 1402, 87-102. doi: 10.30495/jomm.2023.76151.2096
رحیم زاده اسفروشان, محمد, فتاحی, مجید, ایمانخان, نیلوفر. (1402). 'ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد', , 18(61), pp. 87-102. doi: 10.30495/jomm.2023.76151.2096
رحیم زاده اسفروشان, محمد, فتاحی, مجید, ایمانخان, نیلوفر. ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد. , 1402; 18(61): 87-102. doi: 10.30495/jomm.2023.76151.2096


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب