یعقوبی, داود, هاشمی, سید محمود, نعامی, عبدالله. (1401). طراحی و تبیین الگوی تبلیغات اثربخش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در صنعت کسب و کارهای آموزشی (رویکرد آمیخته: تئوری داده بنیاد-مدلسازی معادلات ساختاری). , 33(شماره 4 (پیاپی 131)), -. doi: 10.30495/jmfr.2022.58263.2359
داود یعقوبی; سید محمود هاشمی; عبدالله نعامی. "طراحی و تبیین الگوی تبلیغات اثربخش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در صنعت کسب و کارهای آموزشی (رویکرد آمیخته: تئوری داده بنیاد-مدلسازی معادلات ساختاری)". , 33, شماره 4 (پیاپی 131), 1401, -. doi: 10.30495/jmfr.2022.58263.2359
یعقوبی, داود, هاشمی, سید محمود, نعامی, عبدالله. (1401). 'طراحی و تبیین الگوی تبلیغات اثربخش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در صنعت کسب و کارهای آموزشی (رویکرد آمیخته: تئوری داده بنیاد-مدلسازی معادلات ساختاری)', , 33(شماره 4 (پیاپی 131)), pp. -. doi: 10.30495/jmfr.2022.58263.2359
یعقوبی, داود, هاشمی, سید محمود, نعامی, عبدالله. طراحی و تبیین الگوی تبلیغات اثربخش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در صنعت کسب و کارهای آموزشی (رویکرد آمیخته: تئوری داده بنیاد-مدلسازی معادلات ساختاری). , 1401; 33(شماره 4 (پیاپی 131)): -. doi: 10.30495/jmfr.2022.58263.2359


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب