سلیمان پور, مسلم, نوروزی اجیرلو, رضا, خباز باویل, صمد. (1403). نقش واسطه ای نگرش مصرف کننده در تأثیر مولفه های محیط زیستی بر ترجیح برند سبز. , (), -. doi: 10.30495/jest.2024.75116.5908
مسلم سلیمان پور; رضا نوروزی اجیرلو; صمد خباز باویل. "نقش واسطه ای نگرش مصرف کننده در تأثیر مولفه های محیط زیستی بر ترجیح برند سبز". , , , 1403, -. doi: 10.30495/jest.2024.75116.5908
سلیمان پور, مسلم, نوروزی اجیرلو, رضا, خباز باویل, صمد. (1403). 'نقش واسطه ای نگرش مصرف کننده در تأثیر مولفه های محیط زیستی بر ترجیح برند سبز', , (), pp. -. doi: 10.30495/jest.2024.75116.5908
سلیمان پور, مسلم, نوروزی اجیرلو, رضا, خباز باویل, صمد. نقش واسطه ای نگرش مصرف کننده در تأثیر مولفه های محیط زیستی بر ترجیح برند سبز. , 1403; (): -. doi: 10.30495/jest.2024.75116.5908


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب