نایب زاده, شهناز, شهبازی, پروانه. (1392). بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه. , 8(21), 15-26.
شهناز نایب زاده; پروانه شهبازی. "بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه". , 8, 21, 1392, 15-26.
نایب زاده, شهناز, شهبازی, پروانه. (1392). 'بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه', , 8(21), pp. 15-26.
نایب زاده, شهناز, شهبازی, پروانه. بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه. , 1392; 8(21): 15-26.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب