حیدرزاده, کامبیز, ترابی, فاطمه. (1392). بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان. , 8(21), 27-42.
کامبیز حیدرزاده; فاطمه ترابی. "بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان". , 8, 21, 1392, 27-42.
حیدرزاده, کامبیز, ترابی, فاطمه. (1392). 'بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان', , 8(21), pp. 27-42.
حیدرزاده, کامبیز, ترابی, فاطمه. بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان. , 1392; 8(21): 27-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب