عبدالوند, محمد علی, ناظمی, جمشید, علی مومنی, حسین. (1392). برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا). , 8(21), 43-62.
محمد علی عبدالوند; جمشید ناظمی; حسین علی مومنی. "برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)". , 8, 21, 1392, 43-62.
عبدالوند, محمد علی, ناظمی, جمشید, علی مومنی, حسین. (1392). 'برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)', , 8(21), pp. 43-62.
عبدالوند, محمد علی, ناظمی, جمشید, علی مومنی, حسین. برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا). , 1392; 8(21): 43-62.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب