شهرام فقیهی, علی, بریم نژاد, ولی. (1392). بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص. , 8(21), 79-100.
علی شهرام فقیهی; ولی بریم نژاد. "بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص". , 8, 21, 1392, 79-100.
شهرام فقیهی, علی, بریم نژاد, ولی. (1392). 'بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص', , 8(21), pp. 79-100.
شهرام فقیهی, علی, بریم نژاد, ولی. بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص. , 1392; 8(21): 79-100.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب