دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار, پور اشرف, یاسان اله, سایه میری, کورش, قهری شیرین آبادی, الهه. (1392). رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند. , 8(21), 101-117.
مهدی دهقانی سلطانی; اسفندیار محمدی; یاسان اله پور اشرف; کورش سایه میری; الهه قهری شیرین آبادی. "رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند". , 8, 21, 1392, 101-117.
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار, پور اشرف, یاسان اله, سایه میری, کورش, قهری شیرین آبادی, الهه. (1392). 'رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند', , 8(21), pp. 101-117.
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار, پور اشرف, یاسان اله, سایه میری, کورش, قهری شیرین آبادی, الهه. رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند. , 1392; 8(21): 101-117.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب