شمسی گوشکی, سجاد, سلگی, محمد, بهرام زاده, محمد مهدی. (1392). ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو). , 8(21), 119-140.
سجاد شمسی گوشکی; محمد سلگی; محمد مهدی بهرام زاده. "ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)". , 8, 21, 1392, 119-140.
شمسی گوشکی, سجاد, سلگی, محمد, بهرام زاده, محمد مهدی. (1392). 'ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)', , 8(21), pp. 119-140.
شمسی گوشکی, سجاد, سلگی, محمد, بهرام زاده, محمد مهدی. ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو). , 1392; 8(21): 119-140.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب