قربانی فرد, بهنام, هاشم نیا, شهرام, موسوی, سید شهاب. (1393). تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن). , 9(22), 117-130.
بهنام قربانی فرد; شهرام هاشم نیا; سید شهاب موسوی. "تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن)". , 9, 22, 1393, 117-130.
قربانی فرد, بهنام, هاشم نیا, شهرام, موسوی, سید شهاب. (1393). 'تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن)', , 9(22), pp. 117-130.
قربانی فرد, بهنام, هاشم نیا, شهرام, موسوی, سید شهاب. تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن). , 1393; 9(22): 117-130.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب