محمدیان, محمود, شفیع ها, راحیل. (1387). بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر). , 3(4), 41-59.
محمود محمدیان; راحیل شفیع ها. "بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)". , 3, 4, 1387, 41-59.
محمدیان, محمود, شفیع ها, راحیل. (1387). 'بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)', , 3(4), pp. 41-59.
محمدیان, محمود, شفیع ها, راحیل. بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر). , 1387; 3(4): 41-59.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب