حقیقی نسب, منیژه, عابدین, بهاره. (1387). ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان. , 3(4), 85-102.
منیژه حقیقی نسب; بهاره عابدین. "ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان". , 3, 4, 1387, 85-102.
حقیقی نسب, منیژه, عابدین, بهاره. (1387). 'ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان', , 3(4), pp. 85-102.
حقیقی نسب, منیژه, عابدین, بهاره. ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان. , 1387; 3(4): 85-102.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب