صادقی, تورج. (1387). میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران. , 3(4), 123-139.
تورج صادقی. "میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران". , 3, 4, 1387, 123-139.
صادقی, تورج. (1387). 'میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران', , 3(4), pp. 123-139.
صادقی, تورج. میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران. , 1387; 3(4): 123-139.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب