سعیدنیا, حمیدرضا, اشرافی, سید محمد. (1387). بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL. , 3(4), 141-155.
حمیدرضا سعیدنیا; سید محمد اشرافی. "بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL". , 3, 4, 1387, 141-155.
سعیدنیا, حمیدرضا, اشرافی, سید محمد. (1387). 'بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL', , 3(4), pp. 141-155.
سعیدنیا, حمیدرضا, اشرافی, سید محمد. بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL. , 1387; 3(4): 141-155.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب