خیری, بهرام, نوبندگانی, نغمه. (1388). ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری. , 4(6), 73-90.
بهرام خیری; نغمه نوبندگانی. "ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری". , 4, 6, 1388, 73-90.
خیری, بهرام, نوبندگانی, نغمه. (1388). 'ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری', , 4(6), pp. 73-90.
خیری, بهرام, نوبندگانی, نغمه. ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری. , 1388; 4(6): 73-90.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب