نزاکتی علیزاده, حسین, گلزار ادبی, رامین. (1388). مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور. , 4(6), 113-136.
حسین نزاکتی علیزاده; رامین گلزار ادبی. "مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور". , 4, 6, 1388, 113-136.
نزاکتی علیزاده, حسین, گلزار ادبی, رامین. (1388). 'مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور', , 4(6), pp. 113-136.
نزاکتی علیزاده, حسین, گلزار ادبی, رامین. مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور. , 1388; 4(6): 113-136.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب