نیکومرام, هاشم, سمیعی, سعید, جعفری, پژمان. (1388). بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی. , 4(6), 137-163.
هاشم نیکومرام; سعید سمیعی; پژمان جعفری. "بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی". , 4, 6, 1388, 137-163.
نیکومرام, هاشم, سمیعی, سعید, جعفری, پژمان. (1388). 'بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی', , 4(6), pp. 137-163.
نیکومرام, هاشم, سمیعی, سعید, جعفری, پژمان. بازاریابی معاصر در ایران: بررسی روایی بازاریابی رابطه مند (مراوده مند) در شرکت های بزرگ تولیدی. , 1388; 4(6): 137-163.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب