باجلان, اصغر, منصوری, مجتبی, شعبانی, رضا. (1393). بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان). , 9(23), 1-17.
اصغر باجلان; مجتبی منصوری; رضا شعبانی. "بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)". , 9, 23, 1393, 1-17.
باجلان, اصغر, منصوری, مجتبی, شعبانی, رضا. (1393). 'بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)', , 9(23), pp. 1-17.
باجلان, اصغر, منصوری, مجتبی, شعبانی, رضا. بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان). , 1393; 9(23): 1-17.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب