محمودی میمند, محمد, هرندی, عطاءاله. (1393). تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری. , 9(23), 111-125.
محمد محمودی میمند; عطاءاله هرندی. "تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری". , 9, 23, 1393, 111-125.
محمودی میمند, محمد, هرندی, عطاءاله. (1393). 'تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری', , 9(23), pp. 111-125.
محمودی میمند, محمد, هرندی, عطاءاله. تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری. , 1393; 9(23): 111-125.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب