شیدائی حبشی, اکبر, فضل زاده, علیرضا, فاریابی, محمد. (1393). بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان. , 9(24), 113-138.
اکبر شیدائی حبشی; علیرضا فضل زاده; محمد فاریابی. "بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان". , 9, 24, 1393, 113-138.
شیدائی حبشی, اکبر, فضل زاده, علیرضا, فاریابی, محمد. (1393). 'بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان', , 9(24), pp. 113-138.
شیدائی حبشی, اکبر, فضل زاده, علیرضا, فاریابی, محمد. بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان. , 1393; 9(24): 113-138.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب