رسولی, اسحق. (1389). طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی. , 4(1 (پیاپی 7)), 82-101.
اسحق رسولی. "طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی". , 4, 1 (پیاپی 7), 1389, 82-101.
رسولی, اسحق. (1389). 'طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی', , 4(1 (پیاپی 7)), pp. 82-101.
رسولی, اسحق. طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی. , 1389; 4(1 (پیاپی 7)): 82-101.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب