فرهنگی, علی اکبر, حسنقلی پور, طهمورث, ناطقی پور, بهارک. (1392). سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران. , 8(شماره 3(پیاپی 22)), 39-54.
علی اکبر فرهنگی; طهمورث حسنقلی پور; بهارک ناطقی پور. "سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران". , 8, شماره 3(پیاپی 22), 1392, 39-54.
فرهنگی, علی اکبر, حسنقلی پور, طهمورث, ناطقی پور, بهارک. (1392). 'سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران', , 8(شماره 3(پیاپی 22)), pp. 39-54.
فرهنگی, علی اکبر, حسنقلی پور, طهمورث, ناطقی پور, بهارک. سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران. , 1392; 8(شماره 3(پیاپی 22)): 39-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب