زنده بودی, خیری, زنده بودی, فاطمه. (1392). مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری. , 8(شماره 1(پیاپی 20)), 177-188.
خیری زنده بودی; فاطمه زنده بودی. "مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری". , 8, شماره 1(پیاپی 20), 1392, 177-188.
زنده بودی, خیری, زنده بودی, فاطمه. (1392). 'مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری', , 8(شماره 1(پیاپی 20)), pp. 177-188.
زنده بودی, خیری, زنده بودی, فاطمه. مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری. , 1392; 8(شماره 1(پیاپی 20)): 177-188.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب