شاه منصوری, بیتا, شاه منصوری, پوریا. (1391). اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک. , 7(شماره 4(پیاپی 19)), 63-72.
بیتا شاه منصوری; پوریا شاه منصوری. "اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک". , 7, شماره 4(پیاپی 19), 1391, 63-72.
شاه منصوری, بیتا, شاه منصوری, پوریا. (1391). 'اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک', , 7(شماره 4(پیاپی 19)), pp. 63-72.
شاه منصوری, بیتا, شاه منصوری, پوریا. اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک. , 1391; 7(شماره 4(پیاپی 19)): 63-72.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب