شاه محمدی, عبدالرضا, حسینی, محمد. (1391). بررسی نقاط ضعف تبلیغات. , 7(شماره 2(پیاپی 17)), 21-30.
عبدالرضا شاه محمدی; محمد حسینی. "بررسی نقاط ضعف تبلیغات". , 7, شماره 2(پیاپی 17), 1391, 21-30.
شاه محمدی, عبدالرضا, حسینی, محمد. (1391). 'بررسی نقاط ضعف تبلیغات', , 7(شماره 2(پیاپی 17)), pp. 21-30.
شاه محمدی, عبدالرضا, حسینی, محمد. بررسی نقاط ضعف تبلیغات. , 1391; 7(شماره 2(پیاپی 17)): 21-30.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب