بامنی مقدم, دکتر محمد, حیدرزاده, کامبیز, مهرزادی, حامد. (1390). بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران. , 22(شماره 1(پیاپی 88)), 23-38.
دکتر محمد بامنی مقدم; کامبیز حیدرزاده; حامد مهرزادی. "بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران". , 22, شماره 1(پیاپی 88), 1390, 23-38.
بامنی مقدم, دکتر محمد, حیدرزاده, کامبیز, مهرزادی, حامد. (1390). 'بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران', , 22(شماره 1(پیاپی 88)), pp. 23-38.
بامنی مقدم, دکتر محمد, حیدرزاده, کامبیز, مهرزادی, حامد. بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران. , 1390; 22(شماره 1(پیاپی 88)): 23-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب