وظیفه دوست, حسین, اکبرپور, زهره, حمدی, کریم, محمدزاده رستمی, جمشید. (1393). بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل). , 9(25), 1-24.
حسین وظیفه دوست; زهره اکبرپور; کریم حمدی; جمشید محمدزاده رستمی. "بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)". , 9, 25, 1393, 1-24.
وظیفه دوست, حسین, اکبرپور, زهره, حمدی, کریم, محمدزاده رستمی, جمشید. (1393). 'بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)', , 9(25), pp. 1-24.
وظیفه دوست, حسین, اکبرپور, زهره, حمدی, کریم, محمدزاده رستمی, جمشید. بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل). , 1393; 9(25): 1-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب