زمانی مقدم, افسانه, جعفری فرد, شیوا. (1393). ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران). , 9(25), 51-66.
افسانه زمانی مقدم; شیوا جعفری فرد. "ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)". , 9, 25, 1393, 51-66.
زمانی مقدم, افسانه, جعفری فرد, شیوا. (1393). 'ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)', , 9(25), pp. 51-66.
زمانی مقدم, افسانه, جعفری فرد, شیوا. ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران). , 1393; 9(25): 51-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب