بنیادی نائینی, علی, کامفیروزی, محمد حسن, دهقان مشتانی, محمود. (1393). بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی). , 9(25), 83-99.
علی بنیادی نائینی; محمد حسن کامفیروزی; محمود دهقان مشتانی. "بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)". , 9, 25, 1393, 83-99.
بنیادی نائینی, علی, کامفیروزی, محمد حسن, دهقان مشتانی, محمود. (1393). 'بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)', , 9(25), pp. 83-99.
بنیادی نائینی, علی, کامفیروزی, محمد حسن, دهقان مشتانی, محمود. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی). , 1393; 9(25): 83-99.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب