خان محمدی, سهراب, محمدی, محسن. (1387). طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه‌های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده‌. , 19(شماره1(پیاپی 76)), 1-13.
سهراب خان محمدی; محسن محمدی. "طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه‌های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده‌". , 19, شماره1(پیاپی 76), 1387, 1-13.
خان محمدی, سهراب, محمدی, محسن. (1387). 'طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه‌های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده‌', , 19(شماره1(پیاپی 76)), pp. 1-13.
خان محمدی, سهراب, محمدی, محسن. طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه‌های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده‌. , 1387; 19(شماره1(پیاپی 76)): 1-13.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب