حیدرزاده, کامبیز, ملایی, الهه. (1385). ارزیابی تأثیر بین اعتماد، تعهد و کیفیت ارتباط در صنعت خرده فروشی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند). , 18(شماره 4 (پیاپی71)), 27-39.
کامبیز حیدرزاده; الهه ملایی. "ارزیابی تأثیر بین اعتماد، تعهد و کیفیت ارتباط در صنعت خرده فروشی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند)". , 18, شماره 4 (پیاپی71), 1385, 27-39.
حیدرزاده, کامبیز, ملایی, الهه. (1385). 'ارزیابی تأثیر بین اعتماد، تعهد و کیفیت ارتباط در صنعت خرده فروشی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند)', , 18(شماره 4 (پیاپی71)), pp. 27-39.
حیدرزاده, کامبیز, ملایی, الهه. ارزیابی تأثیر بین اعتماد، تعهد و کیفیت ارتباط در صنعت خرده فروشی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند). , 1385; 18(شماره 4 (پیاپی71)): 27-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب