حیدرزاده, کامبیز, زنده دل, احمد, سلطانی, حسین علی. (1384). ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). , 17(شماره 3( پیاپی 66)), 45-58.
کامبیز حیدرزاده; احمد زنده دل; حسین علی سلطانی. "ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)". , 17, شماره 3( پیاپی 66), 1384, 45-58.
حیدرزاده, کامبیز, زنده دل, احمد, سلطانی, حسین علی. (1384). 'ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)', , 17(شماره 3( پیاپی 66)), pp. 45-58.
حیدرزاده, کامبیز, زنده دل, احمد, سلطانی, حسین علی. ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). , 1384; 17(شماره 3( پیاپی 66)): 45-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب