نیکومرام, هاشم, حیدرزاده, کامبیز. (1382). قلمرو تعریف بازاریابی یا بازارگرایی؟. , 15(شماره 4 (پیاپی59)), 75-101.
هاشم نیکومرام; کامبیز حیدرزاده. "قلمرو تعریف بازاریابی یا بازارگرایی؟". , 15, شماره 4 (پیاپی59), 1382, 75-101.
نیکومرام, هاشم, حیدرزاده, کامبیز. (1382). 'قلمرو تعریف بازاریابی یا بازارگرایی؟', , 15(شماره 4 (پیاپی59)), pp. 75-101.
نیکومرام, هاشم, حیدرزاده, کامبیز. قلمرو تعریف بازاریابی یا بازارگرایی؟. , 1382; 15(شماره 4 (پیاپی59)): 75-101.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب