کافی, بهروز, حیدرزاده, کامبیز. (1382). هژمونی برنامه ریزی رسانه؛ در تبلیغات. , 15(شماره 3( پیاپی 58)), 51-71.
بهروز کافی; کامبیز حیدرزاده. "هژمونی برنامه ریزی رسانه؛ در تبلیغات". , 15, شماره 3( پیاپی 58), 1382, 51-71.
کافی, بهروز, حیدرزاده, کامبیز. (1382). 'هژمونی برنامه ریزی رسانه؛ در تبلیغات', , 15(شماره 3( پیاپی 58)), pp. 51-71.
کافی, بهروز, حیدرزاده, کامبیز. هژمونی برنامه ریزی رسانه؛ در تبلیغات. , 1382; 15(شماره 3( پیاپی 58)): 51-71.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب