سمیعی زفرقندی, عادله, نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن. (1394). بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران). , 10(27), 79-99.
عادله سمیعی زفرقندی; شهناز نایب زاده; حسن دهقان دهنوی. "بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)". , 10, 27, 1394, 79-99.
سمیعی زفرقندی, عادله, نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن. (1394). 'بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)', , 10(27), pp. 79-99.
سمیعی زفرقندی, عادله, نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن. بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران). , 1394; 10(27): 79-99.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب