قاضی زاده, مصطفی, اسفندیاری سلوکلو, محمود, راعی عزآبادی, محمد ابراهیم, رئیسی قربان آبادی, حسین. (1392). رابطه ارزیابی‌های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام. , 3(10), 199-218.
مصطفی قاضی زاده; محمود اسفندیاری سلوکلو; محمد ابراهیم راعی عزآبادی; حسین رئیسی قربان آبادی. "رابطه ارزیابی‌های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام". , 3, 10, 1392, 199-218.
قاضی زاده, مصطفی, اسفندیاری سلوکلو, محمود, راعی عزآبادی, محمد ابراهیم, رئیسی قربان آبادی, حسین. (1392). 'رابطه ارزیابی‌های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام', , 3(10), pp. 199-218.
قاضی زاده, مصطفی, اسفندیاری سلوکلو, محمود, راعی عزآبادی, محمد ابراهیم, رئیسی قربان آبادی, حسین. رابطه ارزیابی‌های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام. , 1392; 3(10): 199-218.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب