شکاری, عاطفه, رحیمی, فرج اله, کراهی مقدم, سیروس. (1394). بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی. , 10(28), 1-14.
عاطفه شکاری; فرج اله رحیمی; سیروس کراهی مقدم. "بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی". , 10, 28, 1394, 1-14.
شکاری, عاطفه, رحیمی, فرج اله, کراهی مقدم, سیروس. (1394). 'بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی', , 10(28), pp. 1-14.
شکاری, عاطفه, رحیمی, فرج اله, کراهی مقدم, سیروس. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی. , 1394; 10(28): 1-14.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب