جمشیدیان, محمد امین. (1394). بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک). , 10(28), 15-30.
محمد امین جمشیدیان. "بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)". , 10, 28, 1394, 15-30.
جمشیدیان, محمد امین. (1394). 'بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)', , 10(28), pp. 15-30.
جمشیدیان, محمد امین. بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک). , 1394; 10(28): 15-30.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب