حمیدی, حجت اله. (1394). ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری. , 10(28), 73-90.
حجت اله حمیدی. "ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری". , 10, 28, 1394, 73-90.
حمیدی, حجت اله. (1394). 'ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری', , 10(28), pp. 73-90.
حمیدی, حجت اله. ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری. , 1394; 10(28): 73-90.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب