شاه طهماسبی, اسماعیل, نسائی, خبات. (1394). راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو. , 10(28), 91-105.
اسماعیل شاه طهماسبی; خبات نسائی. "راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو". , 10, 28, 1394, 91-105.
شاه طهماسبی, اسماعیل, نسائی, خبات. (1394). 'راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو', , 10(28), pp. 91-105.
شاه طهماسبی, اسماعیل, نسائی, خبات. راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتری؛ محصولات لپ تاپ، گوشی همراه و خودرو. , 1394; 10(28): 91-105.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب