رادفر, رضا, شهابی, علی. (1394). تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران. , 10(28), 107-124.
رضا رادفر; علی شهابی. "تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران". , 10, 28, 1394, 107-124.
رادفر, رضا, شهابی, علی. (1394). 'تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران', , 10(28), pp. 107-124.
رادفر, رضا, شهابی, علی. تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران. , 1394; 10(28): 107-124.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب