فرهنگی, علیاکبر, حیدری, مجید. (1393). رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی. , 9(شماره 4(پیاپی 27)), 63-76.
علیاکبر فرهنگی; مجید حیدری. "رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی". , 9, شماره 4(پیاپی 27), 1393, 63-76.
فرهنگی, علیاکبر, حیدری, مجید. (1393). 'رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی', , 9(شماره 4(پیاپی 27)), pp. 63-76.
فرهنگی, علیاکبر, حیدری, مجید. رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی. , 1393; 9(شماره 4(پیاپی 27)): 63-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب